Καλώς ήρθατε στη σελίδα επικοινωνίας του Fire In The Hole 3. Είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή μιας ασφαλούς, διαφανούς και ευχάριστης εμπειρίας παιχνιδιού. Η ομάδα μας είναι διαθέσιμη για να σας υποστηρίξει σε κάθε σας ανάγκη. Η πλήρης διαφάνεια στα στοιχεία επικοινωνίας και τις πληροφορίες αδειοδότησης είναι προτεραιότητά μας, διασφαλίζοντας το υψηλότερο επίπεδο εμπιστοσύνης και συμμόρφωσης με τις οδηγίες της Ε.Ε.Ε.Π. και της Google για ιστοσελίδες YMYL.
Η ομάδα υποστήριξης πελατών μας είναι διαθέσιμη 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες το χρόνο, για να σας βοηθήσει με οποιοδήποτε ερώτημα ή πρόβλημα. Προσφέρουμε πολύγλωσση υποστήριξη για την καλύτερη εξυπηρέτησή σας.
Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε την online φόρμα επικοινωνίας που βρίσκεται στη σελίδα μας για να στείλετε το μήνυμά σας. Θα λάβετε επιβεβαίωση της υποβολής και απάντηση εντός των καθορισμένων χρόνων απόκρισης.
Η Fire In The Hole Entertainment S.A. είναι μια πλήρως αδειοδοτημένη και ρυθμιζόμενη εταιρεία, δεσμευμένη στην παροχή νόμιμων και δίκαιων υπηρεσιών τυχερών παιχνιδιών.
Η Fire In The Hole Entertainment S.A. είναι θυγατρική της Global Gaming Group Holdings Ltd., μιας διεθνούς εταιρείας χαρτοφυλακίου με έδρα τη Μάλτα, που ειδικεύεται στον κλάδο των online τυχερών παιχνιδιών. Η Global Gaming Group Holdings Ltd. είναι εγγεγραμμένη με αριθμό C123456 στην Αρχή Οικονομικών Υπηρεσιών της Μάλτας (MFSA).
Η Fire In The Hole Entertainment S.A. λειτουργεί στην Ελλάδα με άδεια της Ελληνικής Επιτροπής Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων (Ε.Ε.Ε.Π.).
Διατηρούμε τα υψηλότερα πρότυπα ακεραιότητας και ασφάλειας μέσω ανεξάρτητων ελέγχων και πιστοποιήσεων.
Συμμορφωνόμαστε πλήρως με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Δεδομένων (GDPR) της ΕΕ. Για ερωτήσεις σχετικά με την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων:
Δεσμευόμαστε να προωθούμε τον υπεύθυνο στοιχηματισμό. Προσφέρουμε εργαλεία για τον έλεγχο του παιχνιδιού σας, όπως όρια καταθέσεων, όρια απωλειών, όρια συνεδριών και επιλογές αυτο-αποκλεισμού. Για υποστήριξη και πληροφορίες:
Σε περίπτωση διαφωνίας ή καταγγελίας, παρακαλούμε ακολουθήστε την παρακάτω διαδικασία:
Αρχικά, επικοινωνήστε με την Υποστήριξη Πελατών μας μέσω email στο [email protected]. Θα προσπαθήσουμε να επιλύσουμε το ζήτημα εντός 10 εργάσιμων ημερών.
Εάν δεν είστε ικανοποιημένοι με την απάντησή μας, μπορείτε να υποβάλετε επίσημη καταγγελία στο τμήμα Συμμόρφωσης στο [email protected]. Θα διερευνήσουμε το ζήτημα εντός 15 εργάσιμων ημερών.
Εάν το ζήτημά σας δεν επιλυθεί ικανοποιητικά μέσω της εσωτερικής μας διαδικασίας, έχετε το δικαίωμα να υποβάλετε καταγγελία απευθείας στην Ε.Ε.Ε.Π., ως την αρμόδια ρυθμιστική αρχή στην Ελλάδα.
Σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το Fire In The Hole 3. Είμαστε εδώ για να σας εξυπηρετήσουμε!